Między wrześniem a grudniem 2019 roku Stowarzyszenie wraz z partnerami z Fundacji Wspierania Kultury i Języka Polskiego im. Mikołaja Reja oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie przeprowadziło analizę środowiska edukacyjnego w Krakowie w kontekście szans integracyjnych dzieci z doświadczeniem migracji. W powstałym raporcie po raz pierwszy bliżej opisano grupę dzieci migrujących w ujęciu statystyczno-demograficznym, spróbowano określić poziom wiedzy nt. wielokulturowości oraz przeanalizować kompetencje międzykulturowe pracowników edukacji, jak też dokonano twórczej ewaluacji nowych narzędzi integracyjnych, w tym pracy asystentów międzykulturowych. Raport i badanie powstało w ramach funkcjonowania Obserwatorium Wielokulturowości i Migracji – wspólnego projektu Urzędu Miasta Krakowa oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z tym niezwykle ciekawym raportem możecie zapoznać się poniżej.
Prezentujemy nowe badanie integracji dzieci cudzoziemskich w środowisku szkolnym
- Post category:aktualności / kampanie / projekty
Może ci się spodobać również
![Prezentujemy program Festiwalu INTERKULTURALIA 2018](https://interkulturalni.pl/wp-content/uploads/2021/03/Festiwal-INTERKULTURALIA-2018-odbedzie-sie-w-dniach-21-25-listopada-200x200.jpg)
Prezentujemy program Festiwalu INTERKULTURALIA 2018
![Nowy artykuł dotyczący całościowego podejścia do dzieci z doświadczeniem migracji ukazał się w Trzecim Sektorze](https://interkulturalni.pl/wp-content/uploads/2022/07/Trzeci-sektor-200x200.png)
Nowy artykuł dotyczący całościowego podejścia do dzieci z doświadczeniem migracji ukazał się w Trzecim Sektorze
![Jakub Kościółek gościem Radio Jazzkultura](https://interkulturalni.pl/wp-content/uploads/2022/07/JAZZKULTURA-200x200.jpg)
Jakub Kościółek gościem Radio Jazzkultura
![Nowy artykuł Jakuba Kościółka na temat sytuacji dzieci z doświadczeniem migracji w polskich szkołach](https://interkulturalni.pl/wp-content/uploads/2021/03/Nowy-artykul-Jakuba-Kosciolka-na-temat-sytuacji-dzieci-z-doswiadczeniem-migracji-w-polskich-szkolach-200x200.jpg)